torsdag den 29. november 2007

Fuck last-FM!!!!!

Det her er meget bedre!!!

Listen to My Radio on MediaMaster.com

Tror jeg nok - for det er næsten for godt til at være sandt; upload al din musik og gem den - du har ubegrænset lagerplads til rådighed(!) og afspil den fra enhver computer med websidens indbyggede medieafspiller - GRATIS!!

Kan det virkeligt passe?

Tilsyneladende, ja! Jeg er ved i skrivende stund at uploade hele mit musikbibliotek.

Læs mere her :

http://www.pcworld.dk/blog/Webworld/1004?a=search&i=0

4 kommentarer:

Johnny Skaaning sagde ...

Navra! Spændende nyhed, Morten. Jeg lever med min musiksamling spejlet på 2 drev for sikkerhedsbackup, og omfanget gør det nok umuligt at bruge Media Master til hele samlingen. Men jeg kan sagtens finde nogle anvendelsesmuligheder til at kunne tilgå udvalgte dele uanset hvor jeg er. Det vil jeg udforske ..

Johnny Skaaning sagde ...

Så er jeg også gået igang. Upload virker noget langsomt, men ellers ser det spændende ud ..

Anonym sagde ...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Notebook, I hope you enjoy. The address is http://notebooks-brasil.blogspot.com. A hug.

Anonym sagde ...

hvorfor ikke:)